Як вибрати телефон


Рекомендую Вам інтернет- магазин city.com.ua/catalog/smartphones/doogee/. тут Ви сможете купити смартфон по доступной ціні.

смартфон
Більшості з потенційних покупців при виборі мобільного телефону треба виходити з наступних міркувань (чи якоїсь їх частини):

Функціональність: мобільний телефон повинен підтримувати ряд конкретних функцій необхідних абонентом;
Дизайн (телефон повинен відповідати естетичним вимогам власника);
Ергономічність (телефон повинен бути зручний у використанні);
Імідж (відповідність як такого радіотелефону іміджу власника);
«Розумні» вимоги: чутливість, час роботи, надійність при експлуатації, довговічність радіотелефону і його АКБ.
Саме функціональністю своїх новинок в основній масі прагнуть полонити виробники. Дізнавшись про якусь нову можливість телефону своїх знайомих, ми починаємо замислюватися про заміну свого старого, такого «несучасної» «мобільного друга». Тому, спробуємо простою людською мовою сформулювати, що ж ці функції собою представляють, як часто ними користуються оточуючі і навіщо вони взагалі потрібні: — «Російська мова» — навіть недоречно питати: «Навіщо він потрібен?». Але дуже часто, покупці під таким твердженням передбачають наявність гравіювання російських букв на клавіатурі телефону. Відсутність такої «дрібниці» через кілька днів починає викликати у Вас роздратування, знову провідне Вас в магазин, особливо незабаром після того, як Ви дізнаєтеся, що у знайомих такої проблеми немає.

WAP через GPRS – дуже модна штучка, яка присутня зараз у 98% телефонів, вартістю вище 100 доларів. Близько половини абонентів у віці до 35 років вже встигли її протестувати і цим обмежилися. Корисність функції вкрай невисока. У порівнянні зі звичайним Інтернет, мобільний значно дорожче і годиться на сьогоднішній день більше для того, щоб марнувати час. — GPRS – можливість виходити у всесвітню мережу Інтернет з Вашого комп’ютера за допомогою мобільного телефону. Але навіть якщо Ви цього робити не збираєтеся, не поспішайте вважати цю функцію для Вас не потрібної. Вона потрібна Вашого телефону також і для того, щоб відправляти і приймати повідомлення ММС. А це Ви напевно будете робити в найближчому майбутньому, навіть якщо зараз не відчуваєте ніякого бажання. На жаль, ми живемо в технологічному столітті. До речі іноді трапляються радіотелефони, в яких є тільки WAP через GPRS, але немає GPRS і навпаки. Зверніть на це увагу.

SMS – природно присутня у всіх без винятку телефонах, зверніть увагу на наявність функції Т9 з підтримкою російської мови (якщо Ви плануєте писати повідомлення російською мовою), це істотно скоротить Вам процедуру натискання клавіш.

Органайзер — хороша річ, що включає в себе: будильник, годинник, календар, калькулятор, конвертер валют і адресну книгу, частково заміняє записну книжку. Але, панове, не забувайте, що вся внесена інформація в адресну книгу, так і залишиться в пам’яті телефону. Куди простіше і надійніше заносити цікаві відомості в блокнот, і тоді Ви не будите «без рук» у випадку ремонту Вашого телефону. — Будильник – у ряді моделей буває простий, такий же коштує у Вас у спальні і спеціальний, який можна налаштувати так, що б в суботу і неділю він не дзвенів. Дуже вже це зручно.

Диктофон – бажано, щоб тривалість запису була від 3 хв і більше. Калькулятор, конвертер валют, секундомір – без коментарів. Напевно, речі комусь вкрай потрібні.

Дизайн — для багатьох основна вимога. Тут неможливо давати жодних рекомендацій. З двох моделей, влаштовують потенційного покупця функціонально, одним подобається та, іншому ця. Купуйте ту, яка Вам подобається.

Ергономічність – а ось тут візьміть телефон в руку, понатискайте клавіатуру – чи зручно? Якщо є можливість, подивіться, як клавіші підсвічуються і дисплей радіотелефону. Вставте SIM-карту і розгляньте якого розміру шрифт, читабельна інформація на дисплеї. Якщо дрібний шрифт — регулюється він. Одиниці продавців в салонах можуть підказати Вам такі дрібниці. Якщо Ви купуєте бренд, яким раніше не користувалися – Меню телефону — оцініть зручність користування меню телефону. Буде воно для Вас таким же зручним, як у попереднього Вашого телефону?

Акумулятор — на зміну нікель-металлгидридным (NiMH) вже стійко прийшли літій-іонні акумулятори, і зараз відбувається поступова заміна їх літій-полімерними. Але незалежно від складу батареї, її ємність вимірюється в миллиамперах в годину. І, володіючи знанням того, що всі сучасні телефони зібрані фактично з однакових мікросхем і блоків зв’язку, можна з великою впевненістю говорити, що акумулятор з більшою ємністю дозволить при інших рівних умовах довше залишатися на зв’язку, що власне і є його основним завданням. Середня ємність акумуляторів коливається між 500-700 mAh. Відповідно, чим більше тим краще. Для смартфонів і комунікаторів, покликаних забезпечити господареві не тільки зв’язок, але й деякі функції настільного комп’ютера, акумулятори повинні бути ще більше і їх ємкість коливається в районі 1000-1500 mAh. Параметр «режим очікування» більше теоретичний, ніж прикладний. Адже по телефону ще й розмовляєте, а телефон при цьому витрачає енергії раз в 10 — 20 більше. А в режимі очікування Ви теж не стоїте на одному місці, а пересуваєтеся то ближче, то далі щодо ретранслятора. Потужність, що випромінюється телефоном при цьому, теж змінюється, не кажучи вже про те, що Ви час від часу натискаєте на кнопку і включається підсвічування.

На жаль і мабуть без особливих турбот і знань набуваються мобільні телефони де завгодно і як завгодно. В результаті нам – експертам, доводиться досить часто проводити експертизу куплених телефонів. Частіше за інших звертаються з сірими телефонами.
Де купити? Боротьба з «сірими» телефонами який рік ведеться в нашій країні з перемінним успіхом. І у нас вже в підсвідомості вкоренилося, що сірі телефони – це погано. Так воно і є.

Що стосується періоду експлуатації телефону, при виявленні дефектів в телефоні, а також при виникненні розбіжностей в оцінці якості і працездатності телефону, проводиться споживча експертиза, визначається якість товару, визначення причин утворення дефектів. Даний вид експертизи здійснюється за заявками фізичних або юридичних осіб і проводиться в присутності обох сторін (покупця і продавця).