Найбільш часті поломки автомобіля.


Найбільш часті поломки автомобіля.
Не так давно у більшості автомобілістів були автомобілі, оснащені карбюраторами. Час минав, їм на зміну прийшли більш надійні та ефективні двигуни з системою електронного уприскування палива. Як показала практика, така система є досить надійним вузлом. Проте всім відомо, що від несправностей не застрахований ніхто. І інжекторні двигуни не виняток. Необхідно розібратися на яку саме несправність може вказувати система самодіагностики автомобіля. Можливо, стався збій у самій системі діагностики. В даному випадку необхідно заглушити двигун і запустити його знову, виконавши таким чином перезавантаження електронної системи. Якщо все в порядку, системі вистачить 0,6 секунд, щоб прийти в норму і вимкнути сигнал несправності. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі rehvivahetus.
Якщо ж лампочка продовжує горіти, діагностики вам не уникнути. Однією з найпоширеніших несправностей є поломка паливного насоса. Про його несправність можна зрозуміти ще при запуску мотора по видаваним насосом звуків. Сідаючи за кермо і повертаючи ключ запалювання, водій спочатку почує дзижчання паливного насоса і тільки потім стартер прокрутить маховик. Якщо перші звуки при запуску двигуна стали різкими, з’явилися поштовхи – це перші тривожні сигнали, при яких необхідно звернутися до фахівців. Крім того, потрібно пам’ятати, що тільки на СТО зможуть визначити, наскільки критична ситуація.
Дуже важливо з візитом в автосервіс не затягувати, оскільки подібна ситуація може застати вас зненацька і спричинити за собою більш серйозні поломки мотора. Зламаний датчик положення коленвала – це дуже серйозна несправність, яка не дозволяє подальше пересування. На щастя, даний датчик виходить з ладу вкрай рідко. Він встановлюється на приливі масляного насоса на відстані 1-1,4 мм від зубців шківа коленвала. Дані, передані їм, надходять в контролер, де розраховується момент спрацьовування форсунок і котушок запалювання. Це може серйозно ускладнити запуск двигуна в мороз.